Sara

Spring time!

Publicerad 2015-04-21 22:16:56 i Allmänt

Äntligen vår och allt håller på att slå ut, det är ju så underbart 😊 
Veckorna rullar på som bara den och snart är det sommar och sol ☀️😁 
Har nu testat att rida Musse. Första gången gick inte alls bra, antar att jag inte är en person som harvar runt på banan längre, utan jag vill ut i naturen mer. Allt är mycket enklare då och helt kravlöst. Kanske testar vi snart igen att rida på banan när vi känner varandra bättre. Sen kanske det beror lite på att jag slutade rida för 10 år sen och är lite ringrostig. Jag red ju Solen sisådär några ggr i månaden det sista halvåret med honom. 
Blev inga kort tyvärr, mitt as till telefon kan jag ju inte ha med mig när jag rider 😱
Andra gången jag red Musse red vi ut i 1 1/2 timme. Snacka om att det känns nu flera dagar efteråt!! Det va jättekul och mysigt med superfint väder och pigga glada hästar. Hade med mig Minna på Vera som stöd 😊 blev både trav och galopp runt zonerna. Musse blev lite rädd för en omkullvält vakttorn i diket när vi galoppade så han for ut på åkern med mig skrikandes wiiiiee. Haha 😆😁 men jag fick stop på honom och vi kom hem oskadda. 😊
Här kommer lite bilder från idag iaf




Idag klippte Katarina tre av fem miniatyrhästarna också. De är såååå söta och jag vill ha en!!
Här är Bonnie och hon blev 1 år idag 🐴



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela