Sara

Burn

Publicerad 2015-07-12 23:50:59 i Allmänt

Så vad har hänt sen sist..
Precis som förra året så har jag inlett sommaren med att vara förkyld ett bra tag 😡 frisk i nån vecka och sen fick jag ett av mina "anfall", värsta hittills.. 😔 8 timmar av smärta. Aldrig spytt så många ggr i mitt liv. 
jag har ju inte velat utreda vad det är för fel tidigare men nu fick min mamma nog. Vi åkte ner till vårdcentralen och fick göra en del tester. EKG och 6 rör blod senare har vi fortfarande inget svar. Eller blodet tar ju nån vecka. 
Jag ska på ultraljud av lever, njurar och gallblåsan nån gång i höst också. Remisser tar ju evigheter. 

Ärligt talat så är jag stressad, rädd och ledsen just nu. 
Det är för. Mycket. Just. Nu 


Mammas lilla Paisley ❤️




Kommentarer

Postat av: millan

Publicerad 2015-07-19 07:00:17

Jag förstår att det känns läskigt vännen men det är bra att du tagit tag i det! Önskar så att jag va hemma just nu så vi kunde ses. Många kramar till dig vännen ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela