Sara

2/4

Publicerad 2009-04-02 16:49:57 i Allmänt

Nu har jag inte skrivit på ett tag, har helt enkelt inte hunnit med det när jag väl suttit framför en dator. Men nu så! 

Börjar bli riktigt sur på min fot nu, verkar aldrig bli bra...:( kan ju inte träna alls. Men jag ska börja simma lite iaf. Tror att det kommer att funka bättre för mig. Saknar träningen, särskilt nu när det är vår och så fint väder . Man vill ju bara ut och springa..

Har iaf bytt till sommardäcken nu, underbart tyst går bilen nu. Mina vinterdäck låter som ett flyplan när man bromsar. Besiktning imorgon på bilen då, måste gå ut och tiita igenom alla lampor och sånt, vill ju inte att de ska slå ner på struntsaker. Men det ska nog gå så bra så.

Har fortfarande inte fått upp alla saker i lägenheten ännu, suck, Eller alla lampor är iaf uppe. Måste ta tag i det nån dag.

Längtar till påsken för då är jag ledig. Ska bli så skönt att få sova ut. Ska åka till Jönköping också då.. är ju elmia då! kul kul kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela