Sara

lalala

Publicerad 2009-04-30 10:06:51 i Allmänt

Vill kunna lägga upp nya bilder här i bloggen, för har tagit en del som jag inte lagt in på datan än, men det gäller att orka släpa med sig alla saker till syrran eller till mamma då.. så det händer ju aldrig. Men idag så... Har tagit kort på lägenheten inför imorgon så nu kommer alla bilder in :) Hoppas på att det är några roliga där...Jobbigt att inte ha dator just nu, kan inte ladda min ipod heller så den bara ligger hemma och skräpar. Får väl ta med den idag till syrran också helt enkelt.   Vilka problem jag har va???  :P

Inhandlade en träningsbok igår som kommer nästa vecka. Träning för henne heter den. Eftersom jag aldrig komme riväg till gymmet så får jag väl träna hemma istället. och koncentrera mig på viss aområden. Kan ju fortfarande inte springa eller så...:(     Vet inte hur jag ska kunna ha mina nya skor en längre stund i sommar...

Ska åka ut på choklad jakt snart med mammsen. Morfar gillar en speciell som inte finns överallt. Sen blir det hem och disk och sånt. Och baka också.. får se om jag orkar baka muffins också.

Ha det så fint ute i det fina vädret idag!!!

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela