Sara

måndag

Publicerad 2009-04-20 19:30:24 i Allmänt

hallå hallå!!
Nu var det ett bra tag sen jag skrev, men som sagt, har ju ingen dator. Vilket oftast är väldigt skönt, för annars skulle jag tillbringa för mycket tid framför den. Och köpa en massa..:P

Hämtade ut mitt hm paket idag. Blev ganska nöjd, iaf med skorna :) Blev lite dyrt så en del saker får skickas tillbaka...
Har beställt en bikini idag också, så det blir nog bra. Beach 2009!!!!

Ska strax skicka in min semesterplanering, tänkte ta i mitten av juli och framåt. Hoppas på fint väder då. Längtar, Längtar :)

Träningen går verkligen kasst just nu, är mest bara ute och går. Min fot är ju fortfarande helt knäpp. Men sprang lite på jogersö med syrran idag, gick rätt bra, om man bortser från alla rötterna som jag snubbla på.

Annars rullar allt på, har fått upp en del saker i lägenheten nu, så nu ser det bättre ut. Vill hitta en spegel till hallen, men har inte hittat nån jag gillar än. Ska kolla in sagers, em och mio kanske..

Nu ska jag äta lite.. vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela