Sara

onsdag

Publicerad 2009-04-29 15:38:27 i Allmänt

Så himla fint väder idag ju!   :) ska strax ta en liten promenix tänkte jag, kanske ner till hamnen och ta en glass :D Men först ska jag hjälpa syrran hämta hennes bil hos mitsu.

På fredag bär det iväg till Lidköping för att hälsa på hos mormor och morfar. Morfar fyller 89 så imorgon ska jag baka en tårta tll honom. Hoppas på fint väder då så jag kan ha min klännning, men jag tar nog den iaf...

Ska hem och städa sen också, och ta kort på lägenheten till mormor och morfar. Får se hur det blir med den saken, är så himla trött... min lilla kisse är ett monster på natten... får inte sova många timmar alls :( 

Nej nu måste jag åka till verkstaden.. vi hörs!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela