Sara

Style - tech

Publicerad 2009-04-03 19:57:51 i Allmänt

Sitter hemma hos syrran för tillfället, hjälper henne att sortera och slänga tidningar m.m...så kul...

Köpte en speciell tandborste idag.. designad av pininfarina. Ett måste för mig ju :P min bil är ju designad av pininfarina så det ärlite kul ;)  . För er som inte vet vad det är så kan jag nämna att Ferrari också designas av pininfarina.
Ser ut så här

Annars händer inte mycket. Har köpt blommor till lägenheten, men det är svårt att behålla jorden i dem för wednesday plockar nhela tiden ut den. suck...vakna här om dagen av att hon spydde också, så himla kul... vid dessa tillfällen önskar jag att jag inte hade en katt...

nej nu ska jag ta något att äta.. vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela