Sara

valborg

Publicerad 2009-04-30 20:58:26 i Allmänt

Då är tårtan avklarad och så blev det muffins också. fast de ska jag ha för mig själv ;) Blev en jätte fin tårta med godis på, för morfar älskar sånt.
Bilderna kommer upp i helgen kanske.

Har även hunnit med att städa i lägenheten och sortera och slänga en massa kartonger m.m.. Känns riktigt skönt nu...Är typ tomt i vinden. Och sen gjorde jag om i köket, så nu är det mycket luftigare, ska bara inhandla en sak dit så blir det perfekt sen :)

Har iaf sett maj brasan, eller jag åkte förbi vallarna och såg den. Och det räknas ju nästan..:P

Nu är det dags att se på Criminal minds!!
Är riktigt sur på ishockyn nu, alla bra program är ju inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela