Sara

090812

Publicerad 2009-08-12 10:17:27 i Allmänt

Nu har det gått ett bra tag sen jag skrev något.
Semestern är nu slut och man är tillbaka i vardagen, fast jag fick en liten mjukstart för ssab börjar jag inte med förrän i september. Så skönt så :)  Sen blir dte full rulle i två månader....

Idag ska jag och Malin till Stockholm för att gå på bio, blir nog en liten sväng till ikea också :) Det har ju kommit en massa nyheter som man inte sett än. Fast det blir nog inge köp för mig, måste spara pengarna :(

Sommaren är snart slut och inte har man badat än heller!!! måste verkligen ta tag i det. Så säg till om ni känner för att ta ett dopp nån dag!

Funderar på att möblera om i lägenheten, tror att det kommer bli väldigt fint, inte lika instängt....Har en amssa planer på hur det ska bli fint, men allt kostar ju mycket.. suck...
Och nu har grannen under börjat spela musik varje dag i många många timmar också!!   Är inte glad....:(

Har tagit en massa bilder nu i sommar som jag kommer lägga upp på facebook, men jag ska tänka på er som inte har det och lägga upp några här cokså tror jag :)

Har inte gjort så mycket i sommar, blev mest hemma med lilla kissekatten men här är en kort smmanfattning :  Har varit hos mormor och morfar och firat momror som fyller 80 snart, firat syrran som fyllde 25 i helgen som var, grillat en del :) Lite småutflykter här och var, plockat blåbär (väldigt mycket mygg!!!!), varit inlagd på sjukhus, bio har det blivit några också,
hmm inte mycket som sagt.. Men jag vill till grönan också innan det stänger. Känns som om sommaren var roligare när man var liten och lekte en massa...

Nej nu måste jag göra iordning mig.. vi hörs!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela