Sara

090813

Publicerad 2009-08-13 14:24:58 i Allmänt

Halloj!!


Är farligt för mig att sitta vid en dator har jag kommit på, är ju så himla lätt att bara trycka på köp knappen och sen är det ett paket på väg. Så idag fastna jag inne på h&m... Blev bla detta:


   


Va jätte mysigt med Malin igår, vi såg Public Enemies.. Den var helt okej men inte en av hans bästa. Jag hade ju tänkt att vi skulle gå på G.I Joe, men jag gjorde Malin lycklig istället :)  Minuset va att det satte sig fyra jobbiga tjejer brevid oss. Det var kanske 20 pers på hela bion så man blev lite sur när de av 300 plaster väljer att sitta just där. Pratade nonstop, och svarade i mobil..Men men, vi kunde ju ha flyttat oss men vi orkade inte heller så :P

Nu ska jag åka hem till kissen.. Vi hörs!!!!

Kommentarer

Postat av: millan

Publicerad 2009-08-14 17:24:34

tjusigt! sara kmr vara snyggast i stan i höst :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela