Sara

vatten

Publicerad 2009-08-31 14:35:03 i Allmänt

Vatten är något man tar för givet, att det alltid ska finnas där när man vrider på kranen eller spolar i toaletten. Har idag insett att det är precis vad jag gör. Tar det för givet. Är nämligen utan vatten idag.

Lyckan var ju total när man vaknade i morse och tänkte tvätta av sig och kranen säger ohhhhhuuuu typ... Ännu mer lycka när man kommer hem efter jobbet och hoppas på att det är fixat så att man kan duscha, men nej fortfarande ylande.. <eller jag har dubbelt ylande eftersom min katt kräver vatten ur kranen. Hon har nu bosatt sig i handfatet. Hoppas väl på att det ska konma någon droppe kanske??
Sen tänker jag på alla där ute som inte har vatten alls, så jag ska inte klaga.

Nu är jag iaf hos min syster och ska äta och gå på toa osv..  sen blir dte jobbet och sen lite tv.
Imorgon hoppas jag på att jag hinner att åka med till IKEA, men vi får se hur länge jag jobbar. Hoppas även på att resten av min lön är insatt imorgon.. inga pengar har man ju :(

Nu ska syrran och jag ner på stan och hämta hennes spikmatta och handla lite... Vi hörs!!!

 Hos mamma med syrrans nya kamera, vill också ha en sån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela