Sara

090208

Publicerad 2009-02-08 15:42:44 i Allmänt

Sov till halv tolv idag, underbart. Mamma och jag har börjat packa ner henes saker nu, tänkte ta mina när hon har flyttat. Det mesta av mina saker är ju redan nedpackat.
Idag var jag inne i nyköping på jakt efter kastruller. Blev tre stycken från fabriksbutiken. Hittade en stekpanna jag ville ha också men som sagt, fyller ju år snart :)

Ska försöka lägga in musik på ipoden idag, måste ju funka nån gång. För just nu ligger den bara och skräpar. Vill ju ha den när jag tränar. För musiken på "hyllan" är inge vidare.

Fredagskvällen tillbringade jag hos syrran med mamma. Sophia hade översvämning i källaren, så vi badade runt i någa cm vatten och slängde en massa saker. jätte roligt...Hennes förråd är rätt tomt nu..eftersom det har varit inbrott i det tre gånger vid nyår.
 
 Sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela