Sara

090228

Publicerad 2009-02-28 11:50:26 i Allmänt

Fick nycklarna till lägenheten igår, så nu kan man börja fixa lite.. men det finns ett problem och det är att jag är sjuk. Så det kommer inte att bli något fixande nu innan jag flyttar in.

Beställde en klänning från Asos för tre veckor sen.. trodde att den kom bort på posten elle rnåt, men den kom i torsdags. Så söt!! :) måste bara sy in den lite och så..

Har ju en liten sovmorgon på lördagar. Men lilla katten tyckte inte att dte varnågon bra idée. Vakna av att hon rev och bet i mina fötter.. underbart liksom... Slängde ut henne men då satt hon och yla i en halvtimme och tillslut fick hon upp dörren på något mysko vis?? Nästa gång hon gör så där så kommer hon att flyga.. för jag är inte glad..

På lördag hade jag tänkt ha min inflyttningsfest/födelsedagsfest för de som vill komma. Fyller ju år på onsdag :) 
Ska skicka ut ett mess sen. (vet att det är sent, men har inte orkat/hunnit innan) Så vi får väl se vilka som kan då..

Nu ska jag ta och äta frukost.. Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela