Sara

Fredagen den 13:e

Publicerad 2009-02-13 19:56:34 i Allmänt

Fredag den 13.e idag alltså. Har inte hänt mig något alls idag. Men dagen är ju inte slut än ;)

Tillbringade onsdagsnatten med att må dåligt, måste verkligen kolla upp nu vad det är som gör att jag får dessa anfall. Nu mår jag iaf bättre och ser fram emot en lugn helg. Ska träffa Virre imorgon och äta mat och se på film/tv. Ska bli så trevligt så..
Annars blir det mest packning i helgen. träna lite också kanske. Och sova en massa!!

Idag fick jag lära mig en ny maskin på jobbet, va riktigt svårt. Kommer nog att ta ett tag innnan jag lär mig den. Är helt slut nu i handlederna efter ha dragit runt på den, fast den egentligen är självgående. Ska iaf få extra betalt för övertiden som kommer att bli tills jag lärt mig den vilket är as bra.. Pengar!!!

Nej nu ska jag förberda chipsen och dippen inför let´s dance. Senare ikväll ska jag även köra hem Malin och johan, så får nog dricka lite kaffe nu, för jag börjar bli lite trött.

Kommentarer

Postat av: Virrs

Publicerad 2009-02-14 02:47:06

Ska bli riktigt trevligt imorgon! ser fram emot att träffa min darling!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela