Sara

uppdatering

Publicerad 2009-02-23 10:24:06 i Allmänt

Har inget internet längre så nu kommer jag inte skriva här så ofta. 
Men nu bor jag iaf ensam med lilla Wednesday ,första natten var jätte jobbig, för hon va så ledsen och skrek hela natten. Så jag fick inte sova något. Men det gick bättre andra natten. Så hon vänjer sig nog snart.
Är sjuk igen, förkyld.. så jag mår inge vidare. :(
Nu ska jag ägna den kommande veckan till att titta igenom alla kartonger och packa om dem. måste göra mig av med en del saker också.. Sparar gärna det mesta liksom.. Sophia och jag har ju sparat alla våra barnkläder, leksaker m.m.. så det måste bli mindre...
Nej nu ska jag ta och åka hem till lilla kissen. hon är nog jätte ledsen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela