Sara

090127

Publicerad 2009-01-27 11:42:10 i Allmänt

Blir så less.. varför är de tvugna att tända eld på bmb igen? Stället har ju inte varit öppet så länge heller.
Den gamla byggnaden såg inte vacker ut i morse när jag kom till jobbet. Låg bitar av taket på marken och alla fönster var typ borta.
Tycker synd om de som bor i närheten, det kan ju inte kännas säkert att bo där nu. Hoppas att de får tag på dem som tänder på hela tiden. Nåt måste göras!! Tills det har lugnat ner sig tänker iaf inte jag gå in på den krogen, tror inte att det dröjer länge fören de tänder på när folk är inne också...

Men iaf, jag lyckas alltid hamna mitt i smeten på något vis. Parkerar ju utanför mitt jobb varje morgon. Inte så smart igår kanske..  Kommer upp sen efter jag slutat och ser min bil mitt bland alla brand, polis och ambulansbilar i avspärrningen.. va bara att gå iväg till bussen då och lämna lilla bilen kvar där. Åkte in sen med syrran och mamma för att hämta den. Så vi fick knata in på avspärrningen och pratade med brandledaren och polisen som öppnade upp avspärrningen åt mig. Va en del folk där kan vi ju säga.. Fick åka över gåvägen.. eller krypa fram. Männiksosamlingen flyttade ju inte på sig direkt. Men nu är iaf bilen hemma. och jag tänker inte parkera där på ett tag...

Min bil stod två bilar framför den röda
Bild från sn.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela