Sara

090130

Publicerad 2009-01-30 10:31:26 i Allmänt

Fredag! äntligen, sovmorgon lite imorgon då och sen ledig på söndag. Älskar verkligen helger..
Igår träffade jag syrran, vi gick en sväng på stan, syrran ville köpa lite nya kläder, men hon hittade inget. Jag hittade däremot ett par skor som jag verkligen är sugen på, men har ju inte råd. De var jättesköna på också :) Försökte ladda upp bilden men det gick inte. Provade även ut ett rouge som jag tror passar mig bra. YSL Blush variation 15 Gypsum. men det blir en senare fråga. Finns viktigare saker att köpa just nu känner jag.
Idag ska jag med mamma till hennes nya lägenhet. Hon får nycklarna idag. Sen ska jag väl träna om jag hinner också. Och lämna tillbaka volvon, kommer att sakna den lite. Var ju verkligen en glidarbil.

Tittade igenom allt jag köpt på ikea och märkte då att krukorna jag köpte inte är likadana. En var bredrandig och en smalrandig. lite irriterad nu, men det får va, ser väl inte helt tokigt ut kanske..hmm


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela