Sara

dagen

Publicerad 2009-01-12 12:34:33 i Allmänt

idag ska jag plocka ner julpyntet, eftersom jag inte hann igår. sen måste jag betala räkningar och beställa tid till bilen för att byta bromsbeläggen. Ska möta syrran senare och åka in till nyköping för att lämna hennes bil hos plåtslagaren. jag krocka ju den med ett rådjur så nu ser den lite ledsen ut :( och sen hämta hyrbilen vi ska ha i 2 veckor.. en volvo s40 blev det.. blir väl kul det..hmm...

va helt slut efter jobbet idag så jag la mig i badkaret en stund.. så himla skönt.. min nya lägenhet har som tur är också ett badkar. :)

annars händer inte så mycket idag. ska åka och jobba ikväll och sen se på csi new york.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela