Sara

ikea

Publicerad 2009-01-29 10:16:35 i Allmänt

Va på ikea igår och införskaffade lite saker till min lägenhet. Blev ett vardagsrumsbord, tvättkorg, kastruller, stekpanna, frukostskålar (eftersom någon har varit nere källaren och snott mina?!) duschdraperi, gardiner, skohorn - ett måste eller hur malin? :)  sen en massa andra saker..
 
Idag ska jag träna och städa lite, men jag vet inte hur eftersom mitt rum ser ut som en bombnedslag. Har så mycket saker där nu.
Nej nu måste jag äta frukost, är jättehungrig!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-29 19:15:13

Det blev en del på ikea alltså! Va kul! På måndag åker jag dit en sväng! Skohorn är bra att ha, om man har det, haha, och det har jag ju nu.

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-30 10:00:55

Aha vad kul. vad är det du ska handla där då? appropå sko, så hitta jag ett par undrbara skor som jag måste visa dig nån dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela