Sara

magic eyes

Publicerad 2009-01-27 15:34:29 i Allmänt

Har inhandlat en ny ögonfranböjare, och inte vilken som helst. Den här är elektrisk :) Får se hur det går sen. Den ska bli ca 65 grader och sen lägger man den bara mot fransarna... Det blir nog mycket bättre än min förra som en del fransar kunde fastna i..:(

Kom precis hem från träningen. Nu har vi äntligen satt igång. På torsdag ska vi dit igen. Kändes att man inte varit där på ett tag nu. Hade ingen kondition alls. Men det blir snart bättre. Såg lite av de nya passlokalerna också.. himla fint har det blivit...Och snart görs omklädningsrummen om också. Och ny ventilation på hyllan... blir så bra så...  

Nu ska jag hem till syrran och laga mat. Blir plättar!! mums



Kommentarer

Postat av: millan

Publicerad 2009-01-30 07:59:23

åh du måste berätta om den var bra! skulle behöva en men jag orkar inte leta..

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-30 10:02:35

Den va helt okej, tar ett tag innan man får in tekniken tror jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela