Sara

minus

Publicerad 2009-01-05 10:28:11 i Allmänt

Shit vad kallt det är ute dag, 15 minus stod det i bilen. Den ville knappt starta i morse och jag förstår den.. ville också ligga kvar i min säng. Känner mig ju inte heller så frisk. En förkylning är verkligen på g nu. :(   Jag som aldrig blir sjuk. Bara att proppa i sig en massa c vitamin och vitaminer och dricka mängder med te.

Städdag idag också. Är besiktning på onsdag av lägenheten så då måste den ju vara fin. Sorterade ut filmer igår också, har en hel del märkte jag. Tänker nog slänga ut nästan alla VHS:er för dem tittar jag aldrig på, har inte en VHS spelare för den delen heller. Köper antagligen kassetterna på dvd istället, tar ju mindre plats också. :)
Borde gå igenom mina böcker också, har för många där också.. eller så tar jag bara och ställer ut de flesta i förrådet så slipper man anstränga sig ;) Är mycket jag skulle behöva gå igenom och slänga innan flytten. men jag har ingen ork till det, iaf inte just nu...

 Min älskling    Börjar bli en del flyttkartonger nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela