Sara

oljud

Publicerad 2009-01-22 16:25:05 i Allmänt

Nu har jag hämtat ut bilen och kört en sväng med den. Bromsarna funkar bra, nästan för bra nu (?) är inte riktigt van vid dem än. Gick på ca 1100 kr.. helt underbart.. de var dem sparpengarna.. Och när jag åker runt roar sig bilen med att börja yla??? vibrerar i ratten m.m...  den har gjort det förut, och vi kan ju säga att alla gående runt omkring vänder sig om och tittar... undrar hur mycket det kommer att kosta att fixa. Kan inte ens förklara vad det är och sen ska man försöka härma ljudet för verkstaden.. blir kul det.. :P Har ett oljud där bak också. Ett mer klonkande ljud.. och bara i gupp då..    Har kommit fram till att man inte ska ha någon bil. Hu mycket pengar har inte jag förlorat på den där bilen nu?
Fast det är iaf min lilla älsklling   :)

Appropå ljud så brölar min tvättmaskin på jobbet också.. ungefär så pass mycket att man inte kan vara i rummet. Va ganska kul när jag ringde till chefen och försökte låta som den.. brööööööl. Men imorogn blir den fixad iaf. Skönt det.

Även fast jag just har lagt ut en massa pengar på bilen känner jag att humöret är på topp. känner för att göra massa saker. kanske ska ta och diska? Eller dammsuga. Är ju en del sand från kattlådan och utifrån just nu..Eller så gör jag inget och äter lite och kollar på tv. hmm. tror det sista vinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela