Sara

Snöig lördag

Publicerad 2009-01-03 12:13:21 i Allmänt

Jag har alltid velat ha en blogg, men aldrig orkat fixa en. Vill skriva varje dag i den men vi får se om det blir så ;)

Nu är det nytt år och nya tag som gäller. Har köpt ett träninigskort så nu är det dags att röra på sig. Ska faktiskt bli jätte kul att börja träna igen.. slutade ju i sommras när kortet gick ut och har varit för lat att fixa ett nytt. Men nu har jag syrran med mig också, så vi kan pusha varandra. Eller jag pusha henne ;)

Nu kommer tiden att gå fort till våren och när jag fyller år. Ska bli så kul så.. Ska ju flytta till en egen lägenhet då också så det får bli en kombinerad födelsedagsfest/inflyttningsfest. Hoppas på att jag har hunnit måla om lägenheten till dess. Annars kan man ju ha festen lite senare kanske...Vill ju att alla ska kunna komma också. Men det är svårt när alla jobbar olika skift, vi får se om det går att lösa på något sätt.

Och nu har snön kommit. för sent. ville ju ha snö över julen och nyår, men nej :( Nu kommer jobbet bli så himla skitigt också. Gillar det inte alls. Fast fint är det ute nu när man kikar ut genom fönstret. kanske ska ta en sväng med pulkan? om jag har den kvar vill säga, vilket jag misstänker att jag inte har.

Nu är det dags att äta frukost igen och ringa och väcka syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela