Sara

tacos

Publicerad 2009-01-14 19:44:36 i Allmänt

Är så himla mätt just nu. har precis ätit tacos:) alltid lika gott. Men jag åt som vanligt en för mycket...

igår firade vi mamma som fyllde år och åt lite tårta.. massa onyttigheter blev det denna vecka.. köpte en chips påse idag också för va så hungrig.. inte bra.. men till helgen tänkte syrran och jag börja träna iaf. är fortfarande inte helt frisk så det är nog bra att vänta några dagar till..
va en sväng till sthlm idag också.. hämtade mammas mobil på media markt som har blivit lagad.
körde volvon dit.. vilken mysig bil det är.. så tyst och mjuk.. när vi får evon tillbaka kommer jag att bli döv..den låter så fruktansvärt mycket.
Blir nog en vända till sthlm igen denna vecka.. ska följa med syrran och hämta ett nytt baksäte till evon. men det är ju bara kul att komma bort lite och göra annat :)
känner för att gå på bio nu.. massa filmer jag vill se.. men tror att jag ska vänta till löning kanske..tror inte att jag har så mycket pengar kvar nu efter jul och mammas födelsedag.


jag på julbordet

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-14 22:47:10

Sugen på en volvo nu alltså? hmm.. Vill också till sthlm, vi skulle kunna gå på bio då! Men som sagt efter löning;) vad sägs?

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-15 10:39:40

Antar att det är du malin? aa jag vill gärna gå då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela