Sara

7/1

Publicerad 2009-01-07 23:45:41 i Allmänt

Har roat mig med att skriva inköpslista till ikea idag för att fördriva tiden lite. Blev en hel del. ;) får se vad plånboken säger sen när man far dit. Annars får man väl ta lite då och då.

Jobbigt att vara sjuk. vill bara bli frisk nu och jobba igen, börjar bli rastlös. fast det är ju underbart att få sova länge på morgonen :)

Skulle ha lämnat in bilen idag för att byta bromsbelägg men fick ringa återbud, hoppas på att de har tid nästa vecka. för jag behöver verkligen byta snart. mina bromsar är väldigt dåliga..får se hur mycket det kommer att kosta. är en del saker som behöver åtgärdas på bilen.. som min ac som bara funkar när den själv vill, alltså inte när det är 13 minus ute..Tur att jag har min vämedyna annars skulle jag frysa ihjäl..


Längtar till sommaren nu. underbara tider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela