Sara

torsdag

Publicerad 2009-01-22 11:54:52 i Allmänt

Nu är bilen inlämnad och är väl klar vid 4.. får ta en liten promenad  sen och hämta den. Hoppas att det inte går på så mycket. Har ju inga pengar kvar nu :( men lön i morgon som sagt!!! Hämtade ut syrrans bil också som har varit där i flera veckor. Gick ju på en del pengar det där.. men nu är den "frisk" och kan säljas.. Fast det vill inte jag..

Igår va jag hemma hos malin och hade mysdag/kväll.. vi va förbi hos hennes syster och träffade lilla sigge. Som har blivit så stor. och sen gick vi en liten runda på stan och tittade på allt som vi inte kan köpa...;) Hittade ett par underbara skor som jag verkligen ville ha.. men men.    Sen blev det tv tittande.. top model och lite av made in sweden.. 
Nu ska jag ta och äta frukost!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela