Sara

nässprayen

Publicerad 2009-01-09 10:57:22 i Allmänt

Sitter och dricker te i soffan nu. Kom precis hem från jobbet och är helt slut. Skulle nog inte ha jobbat idag :(
Har iaf lite sovmorgon imorgon och sen ledig på söndag. Hoppas på att jag är bättre nästa vecka..men nu känns det som om jag är sämre än igår.. Testade den nya nässprayen från otrivin, den som stoppar rinnande näsa och nästäppa. den funkar inte på nästäppa tycker jag, där det enda som gäller är menthol, men på rinnande..ojojoj.. är så torr i näsan att det är skrämmande.. känns som om nån har stoppat upp bomullstussar. kan liksom inte andas riktigt... har böjat blöda också.. misstänker att det beror på sparyen.. så jag ska nog ta det lungt med den ett tag nu om jag vill återfå normal "rinning" eller nåt. Fast man måste ju testa dessa nya saker, men kanske inte överdosera som jag antagligen gjort då. Men vem följer anvisningarna med att bara ta tre gånger om dagen i högst tio dar? jag tar säket 10 -12 om dan med menthol och det har aldrig hänt något. Fast det där med tio dar ska man inte leka med. Använde säkert sprayen i ca 3 veckor och hade sedan konstant nästäppa i nästan 2 månader. va inge vidare kul.
    har fått tillbaka min röst nu också så det är ju prima :)
Kul inlägg om nässpray :P

Idag blir det till att kolla på let´s dance. orkar nog inte med så mycket mer..tjoho...

Kommentarer

Postat av: Virrs

Publicerad 2009-01-09 11:32:15

Den där nässprayen lät ju lite läskig. Jag vill också kolla på Let´s dance men jag jobbar =(



Krya på dig sötis!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-09 12:30:38

Jo, men det gäller väl att använda den med måtta. ;) Vad tråkigt att du missar det, men veckan efter kanske du är ledig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela