Sara

uttråkad

Publicerad 2009-01-15 17:30:40 i Allmänt

Har väldigt tråkigt just nu.. ska egentligen till stallet med syrran nu, men det verkar inte som om det blir något. Måste åka till praktiken idag också, har en del papper att faxa till mina chefer.
Har varit lite lat (igen) och inte orkat packa ner julpyntet än.. men idag tog jag tag i det. Sorterade ut en del saker jag inte använder också. Lilla Wednesday var ju i himmelriket med glitter och små julgranskulor, hon snodde hela tiden dem. Får väl ta en titt under sängen sen innan jag bär ner kartongerna.
Försöker fundera ut något att äta också, men har ingen ork att resa mig ur soffan just nu. hmm...

nu ringer syrran och säger att hon hämtar upp mig.. måste göra iordning mig för stallet då...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela