Sara

Lördag

Publicerad 2009-06-27 13:35:52 i Allmänt

Idag ska jag ut och äta med Malin och Carro på Skeppsbron. Har ju inte varit där sedan förra sommaren, så det ska bli mysigt att te. Testa den nya menyn. Äta och dricka gott sitter ju aldrig fel :)

Har gått en liten sväng på stan idag ockkså, hitta en present ill syrran. Och sen så köpte jag ett linne och en mascara, alltid bra att ha liksom. Hittade även ett par skor jag verkligen ville ha men det får bli senare, har köpt ganska många nu innan sommaren. En sak jag verkligen behöver köpa är en hy plånbok, mina kort ramlar alltid ur kortfacken, så dte känns ju inge vidare. Funderar på att skippa svart  och kanske köra på en röd??

Nej nu måste jag hem och äta lite och umgås med katten som kommer bli ensam hela natten lång.. Stackarn..

Ha en trevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela