Sara

hej hopp

Publicerad 2009-05-15 20:31:00 i Allmänt

Va på ikea igår med Malin. Köpte en tavla jag velat ha jätte länge men den har varit slut varje gång jag varit där. Men nu har jag den hemma :) Blev även ett rullbord till köket, bra att ha som arbetsbänk tänkte jag. Sen några hyllor till garderoben som inte passa... Får ta en sväng till Rusta i veckan och handla nya.

Har ropat in ett par skor på tradera som kommer i veckan också, ett par knallgula ;) blir nog bra... Finns ett par andra jag vill ha där också. men vi får se, fast man kan ju aldrig få nog med skor, eller väskor...

Måste verkligen köpa en ny mobil snart, varenda gång jag pratar med nån måste jag säga till den att prata högre, för jag kan inte höja eller sänka volymen längre.. himla jobbigt det där.. Fast den är ju tre år snart...
Frågan är ju bara vilken mobil man ska välja. Vill ju ha en som är som  min eller bättre, men det kostar ju så mycket...suck...

Och nu är det inte lång tid kvar tills man får tillbaka på skatten.. jippie!!! hoppas att jag fick igenom med resekostnaden bara... Och sen så blir det antagligen mer jobb senare i sommar också, så det blir fullt upp.. Men jag har iaf valt att ha semester vecka 29 30 31  32 om det är någon som vill hitta på något då...Bara att höra av er när ni kan!

Nej nu ska jag till syrran och hennes kille för lite film och chips. Ocjh paj tydligen :D      Vi hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela