Sara

Stockholm

Publicerad 2009-05-28 21:03:13 i Allmänt

Imorgon bär det av till Stockholm för lite shopping. Eller jag har ju inga pengar direkt så det blir lite fönstershopping för min del.  Skulle vilja hitta en fin kavaj till sommaren, jeans i bra längd (ett par ljusa, kanske vita), En väska (ljus den också, har konstogt nog bara svarta) sen lite småsaker.. kanske ett par skor? ;) eller en klänning sitter ju aldrig fel. Ska iaf bli mysigt att komma iväg lite, Malin och jag.

Idag har jag storhandlat mat för hela nästa vecka och sen tänkte jag och mamma gå en promenad men då börja det ösregna. Så vi åkte runt lite i bilen och åt godis istället :P       ö&b har ju lösvikt märkte jag, och de har mina glasstrutar!!! whohooo!!
Sen hjälpte jag syrran med hennes bil och handlade kattmat och kattsand till hennes kissar. Och va i stallet... så nu är dagen slut...


Nej nu är det dax för criminal minds.. Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela