Sara

problem

Publicerad 2010-04-06 11:50:25 i Allmänt

Just nu känns det lite småjobbigt då det är problem med min lön från pappa. Vi skriver numera lönerna på ptj:s intranät och då jag inte har någon dator så gör min syster det åt mig. Tydligen så måste man byta lösenord var tredje månad och min syster har då bytt mitt och glömt bort det nu.  Men det finns ju alltid en knapp där lösenord skickas till mailen så det gjorde hon.
Men detta hjälper inte mig då jag inte kommer in dit heller, för jag smartskaftet slängde pappret med lösenordet när jag fick det för typ 2 år sedan, eftersom jag inte tyckte jag behövde det. (viste liksom inte att de skulle byta till intranätet då). Efter samtal till supporten så har detta lösenord skickats på posten. Så när jag fått det så kan jag logga in till webposten och se mitt lösenord till lönsaken.  
Eller så finns alternativet att pappa går in som chef på sitt intranät och fixar det hela. Men det är typ inte troligt eftersom han är kass på allt vad datorer gäller.  Så detta är spännande, blir det lön eller inte????

Annars så händer det inte mycket. Imorgon åker vinterpjäxorna av och sommarsulorna på iaf :)   (bilen)
Har nu börjat med ssab städning igen då clas ohlson tiden är slut...
Man trodde ju att det hade blivit vår nu äntligen, men så kom det snö igen?!????? Hoppas att detta var sista gången och att våren verkligen är på gång nu. :)


Måste hem nu och släpa ner ett däck från vinden.. kul kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela