Sara

27 april

Publicerad 2011-04-27 15:45:45 i Allmänt

Nu är man på bättringsvägen igen från förkylningen :) Fick typ dubbla förkylningar för i helgen som var blev jag dålig igen.
Har haft en sjukt jobbig natt där det blev till att kräla runt på golvet som vanligt. Fattar inte varför jag är så känslig när jag får magont :( Så syster yster fick bli väckt mitt i natten och komma och hjälpa mig...

Så i helgen blir det ingen resa till Lidköping. Skulle ju dit och fira morfar som fyller 92 :) Men jag har smittat syster med min förkylning (fast det behöver ju inte vara jag egentligen) så nu kan vi inte åka. Morfar blir ju väldigt dålig när han blir förkyld, så det är lika bra att hoppa över denna gång.



Och en annan sak --->  Så läser man på internet att tessinskolan ska rivas. Alla elever ska tydligen flyttas till Gripenskolan. Hur nu de ska få plats där?!??! Förstår inte hur kommunen tänker här.. Läste kommentarer om att alla fönster håller på att bytas ut på tessinskolan. Varför gör man det? Är inte det lite bortkastat med pengar???

Nu ska jag se om det finns något att äta här hemma.. är riktigt hungrig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela