Sara

Lift Me Up

Publicerad 2011-04-20 14:43:32 i Allmänt

Går och gräver ner mig någonstans snart. Vilket borde vara ganska lätt för jag hör en grävskopa utanför mitt fönster....
ärligt alltså, vet inte när jag mådde så jävla dåligt sist. Har sån himla mensvärk och så är jag förkyld. Ligger även efter i min hemtentamen så det skriker om det, och jag har bara kommit så långt som att skriva 1. Starkt jobbat eller hur. Har en stor klump i magen just nu. jag vill och orkar inte ta tag i det. Vill ju bara krypa upp i min säng med min vetekatt och sova. Så ja, jag går och gräver ner mig nu....

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-04-20 19:42:53

Ta det lugnt vännen, det löser sig. Fokusera på att bli frisk och pigg först så får du ta hemtentan sen. Och du, det finns omtentor, det är faktiskt inte helt världen (även om det kan kännas så). Krya på dig sötis!! Kraaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela