Sara

feathers

Publicerad 2011-04-18 13:32:30 i Allmänt

sitter här hemma och myser i soffan med te. Är sjuk :(   Så det blir att vara hemma från jobbet imorgon med och antagligen på onsdagen också...
Va i Nyköping och handlade lite mat i lördags och svängde då förbi blomsterlandet. Köpte påskfjädrar och blommor. Skulle vilja ha massa blommor här hemma men min lilla katt äter ju på allt, leker med jorden eller välter ner krukorna. men hon är ju så söt annars så jag kan leva utan blommor...:)

Titta så fint det blev, vitt, brunt och beige..fast de ser kanske lite gula ut..



Idag lades tentamen ut på BB. Kan bara säga oj oj oj.. Behöver sätta fart med den på en gång känner jag. Men jag orkar inte just nu... kanske på onsdag...

Nu ska jag fortsätta titta på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela