Sara

7 augusti

Publicerad 2011-08-07 14:02:03 i Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev igen..Glömmer ju bort det hela tiden.. 

Va ju på kryssning med syster och några från hennes arbetslag i onsdags. Hade trevligt, men gud vilka skumma personer det var.. ;) Mycket dans blev det så jag fick skoskav. :( Bartenderna kunde inte göra Strawberry daiquiri, så fick slush med vodka i istället. Supergod den med. Vi hade en helt okej hytt med bara två bäddar i så den var ganska stor. Nästa gång jag åker på kryssning ska jag ha en suite. :) haha
Bussresan upp och ner va höjdpunkten tycker jag. Va en grupp som hade möhippa, så tjejen fick i uppdrag att t.ex sälja pussar och så hade vi allsång :)
Dagen innan det va jag med pappa och Sophia i Köping på ett bilmuseum. Sen åkte vi till Västerås och gick lite inne på biltema och media markt. Efter det åt vi grekiskt som var helt okej. Jag ska inte ta souvlaki igen. Klarar verkligen inte av den typen av kött : illamående. Hade extremt ont i magen i slutet av dagen så resan hem var olidlig. Varke sväng och gupp kändes som en kniv i magen. Vet inte varför jag fick så ont men det höll på så lite på kryssningen också :(

I fredags träffade jag Malin en stud på kvällen. Vi gick runt och tittade på alla marknadsstånd och sen lyssnade vi på de som spelade på torget. Sen drog vi hem till malin och åt pizza. Mexicana två dar i rad!!! :) Vid halv tio drog vi ner igen och lyssnade på Sahara Hotnights. Väldigt duktiga tjejer.
Igår va jag hemma hos Millan och Gustav och grillade. Träffadee Sara och tomas med barn som jag inte har sett på ett och ett halvt år typ. Så nu va barnen jättestora ju och sprang runt nonstop. Shit vilka energiknippen det var!! Senare drog vi ner på stan och åkte karuseller. Gustav och jag åkte den läskiga, medans de andra tittade på. Sjukt kul att åka den, skrek som en galning. Så nu längtar jag tills vi (familjen) åker till Grönan.

Imorgon fyller syster år, så då blir det tårta och sånt :) Mums   Funderar på om jag ska baka något åt henne men jag har så himla ont i nacken idag. Anatgligen från karusellerna igår..

Nu ska jag vila min stackars nacke, ska ut och köra bil ikväll så jag måste ju kunna vrida huvudet då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela