Sara

Right here, Right now

Publicerad 2011-08-24 20:51:55 i Allmänt

Tittar just nu på True Talent. Tycker om iden att inte se personerna som sjunger för man har ju alltid förutfattade meningar när man ser en i verkliga livet. Det kommer nog bli bra det här :) Ska bli kul att följa iaf. Det bästa med att hösten är här är ju att alla serier börjar igen och jag som följer det mesta kommer självklart bänka mig framför tvn ;)

Bokat tid för bilen, nästa vecka åker den in. Och då byts även bromsarna fram och ett stag som låter. Kommer bli en dyr historia det här :(

Och så har man ju börjat jobba igen då, är seg som fan. :( Men jag kommer väl in i det snart. Tänkte lägga mig tidigt idag för jag håller på att somna här i soffan.

Sötnöt :) Hon bara måste ligga i sin bur hela tiden, vart den än står. Vill egentligen inte ha den framme men hon älskar ju den så vad gör man..

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-08-25 16:52:27

Usch det är dyrt med bil :( :(

Men du kan ju trösta dig med att du har en söt katt iaf :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela