Sara

Sista semesterdagen

Publicerad 2011-08-21 20:38:23 i Allmänt

Känns inge vidare kul att behöva gå upp så tidigt imorgon, men det är ändå skönt att få börja röra på sig lite. Va ute och gick på Jogersö idag med syster och kände då att jag tappat lite i konditionen. Så nu blir det till att sätta fart med träningen. Jag fundrar på att börja springa lite men jag är alltid så trött när jag har jobbat. Får nog göra det på helgen istället.

I veckan va jag med familjen nere i Lidköping för att fira min mormor. Hade väldigt mysigt där med mycket fika och sånt :) Vi tittade på film (Hachiko och Vi hade i alla fall tur med vädret) och åkte på små utflykter. Vi va även på Lidköpings torg där det varje onsdag och lördag är en jätte stor marknad. Tittade på en massa gamla kort (kul att se hur mamma såg ut) och drack mängder med te. Minuset måste ha varit tatoo uppvisningen. Inge kul med säckpipor när man försöker sova :(

I veckan händer inte mycket, ska ju som sagt försöka komma igång med träningen. Och sen blir det tvätta nån dag. Har byggt upp ett berg här hemma nu. :(
Flygplatserna är iaf bokade nu :) Bara två månader kvar!! Ska bli så himla skönt att komma till värmen efter att vi haft så dåligt väder i sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela