Sara

23 december

Publicerad 2011-12-23 20:27:56 i Allmänt

Mitt nya inköp igår på Skokanonen. Första gången jag handla skor där, hoppas att de håller bra. Annars lär det väl bli första och sista.. 300kr gick dessa på. Är iaf perfekta skor att ha till det mesta, mina klirr kängor vill jag ju inte ha nu när det blir så slaskigt och blött ute.. Väldigt svårt att få till en bra bild som vanligt, blixten förstör ju en hel del..


Nu ska jag ta tag i disken. Håller även på och uppdaterar iphonen till den nya programvaran. Lär ju ta ett tag. 
Redan jul imorgon, tiden går ju så himla fort. Snart ett nytt år också.. 

God Jul på er alla fina vänner!! (om jag inte bloggar imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela