Sara

balklänning

Publicerad 2011-02-02 17:06:45 i Allmänt

Hjälpte min syster att rensa lite i sin garderob och hittade då hennes balklänning. Va ju bara tvungen att prova den! Den är tvådelad och jag vet inte om man ser färgen så bra på bilden men den är ljuslila, typ syrén. Den är så himla fin.. tänker tillbaka på min limegröna och undrar lite hur jag tänkte där? Fast jag hade ju egentligen beställt en jättefin klänning som skulle vara mörkröd men när den kom va den rosaskiftande :( Hur som helst min klänning kommer aldrig att användas igen, undrar om man kan färga den?

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-02-04 09:26:10

Men åh jag som tycker att din balklänning är jättefin! Fast jag känner att även om jag är nöjd med min egen så finns det inte riktigt något tillfälle att använda den..synd det. jag tycker iaf att din limegröna är jättefin :):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela