Sara

Yesterday

Publicerad 2011-02-20 11:14:19 i Allmänt

Igår va Malin och jag uppe i Stockholm och såg Burlesque. Mysig film med en väldigt snygg Cam i :) Självklart blev det standard matstället också: Pizza Hut!!!! Så himla gott!!
Men som alltid när vi två är i farten så händer det något.. I 18 minus sprang vi upp och ner på alla våningsplan i parkeringshuset. Vi hade liksom glömt vart vi ställt bilen. På något sätt glömde vi hela tiden bort våning 2. Jag trodde för ett ögonblick att någon hade tagit den vilket inte hade varit så bra eftersom det inte va min bil utan min mammas audi... Och innan det fick vi rusa tillbaka till bion för Malin hade tappat bort sin plånbok, det roliga i det var när Malin säger: Det var tjejerna framför oss, jag vet att det var dem som tog den. De satt ju kvar efter vi gick när filmen var slut! Men den låg där under mugghållaren så fint så :)  Helt klart en sjuk kväll...

Nu ska jag äta lite godis..eller så borde jag kanske äta frukost.. Tvätta och handla mat står iaf på schemat idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela