Sara

28/1-11

Publicerad 2011-01-28 14:08:56 i Allmänt

Då var kursen Folkhälsopsykologi igång. Har börjat läsa lite i första kapitlet och tyckte inte det var så jätte bra. Så mycket gammal historia om vad hälsa ansågs vara förr. Boken är ju som sagt på engelska och det gör det hela ännu tråkigare. Tur att alla andra kapitel verkar mycket bättre.
Min kurs består av fyra diskussions uppgifter med tre andra tjejer. Sen en tentamen också.

Har varit hos pappa och undersökt tänderna idag också, han använde ultraljud för att skrapa bort tandstenen, har glömt hur mycket vatten som kommer och höll på att dö kändes det som. fy fan... I vanliga fall tar han bara och skrpar med en instrument.. Men nu är det rent och fint och jag ska verkligen försöka börja använda min eltandborste ;)

Annars har det inte hänt så mycket, va på ikea igår.. Alltid kul, köpte en kudde till soffan och krokar till klädkammaren. Blommor osv..

Har äntligen fått upp tavlan i hallen. (den med alla små bilder i sig på olika personer) Blev väldigt nöjd, dock ska jag ta nya bilder snart... tänkte köra svart/vita då.. blir nog fint.

Nu ska jag plocka lite här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela