Sara

suitable art

Publicerad 2011-01-29 13:39:07 i Allmänt

Är sugen på nya tavlor här hemma. Funderar på att sätta upp några vid sängen. Men då kommer man ju till frågan att hitta dem.. Min mamma tipsade om den här sidan www.allposters.se och de hade mycket fina saker :) Värt att kika på iaf.. Kanske finns något för dig där Malin ö?

Idag ska jag hem till syrran och ha filmkväll. Måste bara förbi och handla en massa gott!!
Nu ska jag ta och titta på stylitserna avsnitt 2. Och sen titta vem som åkte ur let´s dance, somnade liksom innan det ;P

Men först frukost!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-29 22:13:08

Ja absolut. Har varit inne på den sidan tidigare. Har inte hittat det jag söker än, ska leta mer. Ha en trevlig myskväll! Tittade precis på filmen SALT, värd att se. Tips ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela