Sara

11.07.13

Publicerad 2011-07-13 18:12:01 i Allmänt

Ekonomirådgivning stod på schemat idag. Totalt onödigt enligt mig. Men vi gick igenom mitt sparande och hon ville att jag skulle ha alla mina sparpengar på Swedbank, (har de på Nordea) vilket jag redan innan hade räknat ut. Men jag tänker inte byta, har mina pengar där av två väldigt bra anledningar. Sen ändrade vi så att jag blev en Ekenkund istället och får då billigare visakort och internetbanksavgifter m.m. Och sen självklart pensionen. Hon ansåg att det var dax att börja med det. humm humm. Så numera pensionssparar jag. Eftera allt detta tänkande somnade jag på soffan här hemma.. Och nu börjar magen tycka att det är dags för mat. Blir vegetarisk lasagne idag. Mums!!!
Känner även för att baka, men jag köpta tydligen inga ägg igår :( Får helt enkelt göra chokladbollar eller nåt.

Igår va jag ju med när syrran och Tobbe besiktigade huset de är intresserade av. Ett jättefint hus med potensial. En hel del behöver dock åtgärdas snartast, är fukt m.m. Hoppas verkligen att de får huset :) kan man se fram emot grillkvällar och mys framför öppna spisen..

Imorgon funderar jag på att ta en heldag och tvätta, vaxa och dammsuga bilen. Va ett bra tag sen nu..





Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-07-13 21:05:48

Vad du har blivit bra på att uppdatera ofta på sistone- me like! Alltid roligt att läsa vad du har för dig!=)Kraaam!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-13 22:19:04

Ja eller hur :) Det kommer och går liksom. Men kul att du gillar vad jag skriver om, även fast det är helt onödiga saker ibland :P kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela