Sara

28 juli

Publicerad 2011-07-28 12:26:37 i Allmänt

Andra semesterdagen idag. Försökte gå upp lite tidigare så att jag inte förlorar hela dagen på att sova ;)
Igår umgicks jag med Malin Ö :). Hon följde med mig och handlade kattmat, kattsand, bajspåsar, kattleksak och klösbräda. Nu har jag ett lager här hemma som räcker i flera månader :) Sen gjorde vi en supergod sallad, va ju så himla varmt igår så det passade bra då.

Idag blir det fika med Millis :) Om min mobil vill svara på sms:et hon skickde vill säga.. Har försökt i evigheter nu. dumma telefon. Den visar att den har mottagning men ändå funkar det inte. Har testat att starta om den för det brukar lösa alla problem men icke :( Jag får nog helt enkelt gå ut och testa.

Nu är det dags att äta och duscha..

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-07-28 16:30:38

Tyckte väl att du var ovanligt seg på att svara, då vet jag varför ;)

Ses snart vännen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela