Sara

Gumption??

Publicerad 2011-07-11 21:44:28 i Allmänt

Idag har man varit i Norrköping med Virre, blev en halvdag med shopping. Köpte inte så jätte mycket, men det som följde med hem var ett par jeans (ljusa), en klänning, smycken och lite smink. Prova ut ett puder som såg bra ut i affären, men när jag kom hem såg det inte lika bra ut. Tur att det inte var dyrt (isadora) och att jag nästan aldrig använder det. Ska nog hålla mig till Face mineral foundation om jag ska ha något :)

Blev kanske lite väl exalterad över presentpappret inne på Lagerhaus..hehe, eller vad tycker du Virre? Fanns i så många fina sommarfärger och jag ville ha alla!! Dock så gick jag tomhänt därifrån, för jag orkade inte vänta på att kassörskan skulle dyka upp.
Blev också en vända till Media Markt, där jag krampaktigt höll fast i en tassimo maskin som jag absolut skulle ha. Kom sedan på att jag egentligen inte ha råd med en sån, och inte dricker jag kaffe så mycket heller, men de är ju för söta!!! Och sen är det extrapris där just nu.. vill ha!!!! 

Imorgon ska jag följa med på syrrans och hennes sambo på en besiktning av ett hus de är intresserade av. Ska bli kul att få se det igen, man lägger ju märke till så mycket fler saker då..

Nu ska jag ladda upp restan av bilderna på fujidirekt så jag kan framkalla dem!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela