Sara

Headache

Publicerad 2011-07-17 20:55:39 i Allmänt

Ibland är man allt bra klantig! Slog huvudet i en liten hylla jag har på väggen i hallen idag. Så nu har jag en huvudvärk :( Börjde t o m blöda.. helt sjukt. Så ikväll har jag bara tagit det lugnt och ska snart sova..

Imorgon ska jag hem till Malin A och titta till hennes söta katter och hennes systers marsvin när hela familjen Andersson är i Tyskland. Sen på tisdag ska jag träffa Malin ö :) Och på fredag tänkte jag följa med mamma och hennes Julius till veterinären. Vi tror att han har diabetes, så vi får se hur det går då. Vi får hoppas på det bästa.

Nu ska jag ta en tablett och försöka somna..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela