Sara

Jogersö

Publicerad 2011-07-07 19:46:30 i Allmänt

Var ute med Virre på Jogersö idag och solade. Underbart väder med strålande sol, kunde dock ha varit mer vind, blev ganska svettigt där efter ett tag ;) Man ville verkligen ta ett dopp, men jag som är en badkruka måste iaf ha 20 grader innan jag går i.
Jätte mysig dag med jordgubbar och muffins. Och sen vattenmelon för min del :) Hoppas på att det är fint väder nästa vecka också, men jag hörde något om att det skulle bli dåligt. :( Vi får hoppas att det inte stämmer, vill åka ut till femöre och sola där istället.


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-07-10 22:04:36

Men Sara det ÄR ju över 20 grader. När vi var ute på sjön så var det 21,5 så där ni var så måste det ju ha varit ännu varmare. Bara att ta ett bad! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-10 22:15:50

Ja nu ja :) men i tidningen på den morgonen var det inte det. Får ta och bada i veckan nu istället :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela