Sara

lördag 30 juli

Publicerad 2011-07-30 12:36:10 i Allmänt

Nu har jag äntligen fattat att jag har semester :) Är väldigt skönt att ta en lång sovmorgon och slippa tänka på att gå lägga sig tidigt..
Igår tvättade jag och mamma hennes bil och dammsög även den. Efter det va man ju helt slut, men jag hade bjudit hem Sophia och Tobbe och mamma då på mat, så det var bara att sätta igång med den. Hade iaf en mysig kväll med dem :)

Idag blir det Heron och bio :) Vet inte vilken film det blir än kanske baksmällan eller green lantern..
Nu ska jag äta och sen duscha.
Om ni inte har något för er kan ni ju åka till Nävekvarn idag. Är ju sjöslaget med väldigt bra musik :) Skulle lätt ha varit där om jag kunnat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela