Sara

Saras dag

Publicerad 2011-07-19 13:37:53 i Allmänt

Just nu händer det inte så mycket, jag är hemma och vilar mitt huvud. Har slut på huvudvärkstabletter, så om någon vänlig själ känner för att komma med några kanske? Sophia????

Är uttråkad till max idag. Skulle egentlige träffa Malin, men vi sköt fram det till helgen istället och hoppas jag mår bra då.
H&m katalogen kom ju idag, så jag har redan klickat hem saker. humm humm. Blev en hel del, men det går ju att skicka tillbaka. :) Tycket det är så himla mysigt med höstkläderna. Känns som om det inte är långt kvar till hösten nu och jag har inte ens haft min semester än!

Jag har namnsdag idag förrsten!! Grattis till lilla mig!!! :)

Nej nu ska jag se vad som finns att äta här hemma och lägga mig och vila igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela